eilik 17+1 olduk bugün 😍 Bişeyler hissediyorum böyle sanki içimde balık var gibi 😂😂 Bebek hareketi olabilir mi 🥰 Sizlerde hissediyor musunuz? Kaç haftalıksınız ☺️
eilik Yarenim7 Ama uzanırken hissediyorum sadece 😂 Ayaktayken hissetmiyorum ya da anlamıyorum hissettiğimi, daha küçük diye sanırım😂
eilik Melosss_4433 Çok güzel bir his değil mi 🥰 İnsanın içini huzur kaplıyor, Allah herkese yaşatsın inşAllah 🥰😍🙏🏻
Yarenim7 eilik ben ilk kızımdanda biliyorum hep oturudugum da veya uzandığımda hissediyordum ayakta zor hissedilir diye düşünüyorum ve şuan sabırsızlanıyorum hissetmek için 2. Gebelikte erken hissedilir diolar ama bakalım bekliyoruz 🤗
Melosss_4433 eilik evet uzandım bekliyorum tekrar yapmasını kalbim yerinden çıkacak o kadar ki mutlu oldum darısı başına😊🤲
eilik Yarenim7 aynen ayakta zor olabilir, biz dinlenirken onlar hareketleniyor galiba 🥰 Sizde bir an önce hissedersiniz inşAllah ❤️
eilik 1pearl Bende emin değilim ki, balık hareketi gibi diye söyleyebilirim sadece, bağırsak hareketi gibi değil ama işte tam net olana kadar anlayamayacağız sanırım🥰🥰 Ama yine de çok mutlu oluyorum 😂😍
_teachermom_ eilik ne güzel darısı bana🙏🏻ben ne zaman hissederim acaba heyecanla bekliyorum tam 17 haftalığız bizde🙏🏻
eilik _teachermom_ Bir gün, bir günü tutmuyor belki sizde yarın hissedersiniz 🥰 Ya da bi kaç saat sonra hiç belli olmaz 🥰🌸