Benimde 16+4 oldu.Tatlı tatlı kaşınıyor ama kaşımıyorum yağ sürüyorum.Duş jeli gebeliği öğrendiğimden beri kullanmıyorum.Genital ve göbek bölgesini filan sadece suyla yıkıyorum.Benim doktorum şampuan harici kullanma o bölgenin ph değeri gebelikte hassastır demişti.
Hind. cevizi yağ ve zeytinyağ çok iyi geliyor bana.