Elbiiiii Ya ben yok yok dedim dün gece 04.00 de beni yataktan zıplattı. Sağ tarafıma bir sancı girdi. Kasık ağrısımı oluyır o bilmiyorum, hemen kalkıp yürüyemeye çalıştım biraz, sonra geçti çok kısa sürdü 1 dkk dolmamıştır belki ama beni fena korkuttu 🐣😬