Sedaaaq benimde kürtajdan 52 gün oldu hala olmadım adet. 30. Günde gitmiştim doktora ultrasonla karından bakıp bir sorun görünmüyor dedi ama içim içimi yiyor kötü bişey mi oldu, yapışıklık mı oldu diye 😔😔 sizde geç olmuşsunuz bir sıkıntı oldu mu sonrasında