Merhaba herkese inşallah iyisinizdir sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah darısı olmayanlara isteyenlere inşallah. Dün sağlık ocağında gebelik takibi açtırdım ve kan verdim bugün sonuçlarım çıktı herşey güzel idrarımda iltihap çıktı toz karışımı vs verecekti bende daha 10 haftalık hamile olduğumu söyleyince bıraktı haftaya kendi Dr gitcem orda da sorucam ama size bi sorayım dedim ne yapmam gerekiyor bu iltihap için ileride bi sorun olur mu bebeğe bana.🤔