Kaderkurtbey hiç korkma canım inanki hiç canın yanmıyor. Ben 37 haftalıkken oldum şimdi 38+6 olduk. Bende çok korktum, doktorumdan çekindim birazda onun sıkıntısı vardı bir gece öncesinden hiç uyuyamadım nasıl olucak diye korkumdan. Daha öncede hiç vajinal muayene olmadım ki ilişkide bile zorlanırım bazen. Normal muayenemden sonra altımdaki kıyafetleri çıkarıp çatala çıktım asistan gelip belimden aşağıya bi örtü örttü. Doktor eline eldiven giyip elini örtünün altına soktu yaptı muayeneyi ve inanki 5 saniye bile sürdü sürmedi. Birde o jel aşırı kaygan parmağının girdiğini bile hissetmedim hiç. İçerde parmağini bir iki çevirip çıkardı. Kapıda eşime gorerken çok korkuyorum dedim hatta dokunsa ağlayacaktım çıkarkende normal çıktım hiç korkacak bir şey yokmuş. Kendimi kasmama rağmen acı duymadım. Utanılacakta bir şey yokmuş çünkü doktor altına bakmıyor bile alışmışlar zaten eliyle bakıp geçiyor içini ferah tut😊