Merhaba kızlar bugün ikili test sonucumu aldım. Her sey normal çıktı sadece Papp-a değeri 0.36 çıktı. Bu değer 0.40 üzeri olmalıymış. Doktorumuz büyük ihtimal bir sey yoktur ama yinede bir uzman doktora görünmelisin dedi. Sizce ne yapmalıyım? Benim gibi papp-a değeri böyle düşük çıkanlar var mı? Sizler ne yaptınız? Paylaşır mısınız lütfen 😔😔