Ayc2109 Mervedilek12 ben yaşadım, tansiyon önemli eğer yükseliyorsa doktoruna mutlaka bunu bildirmeni tavsiye ederim.
Busra3509 Mervedilek12 çarpıntı çok bende nabız yüksekliği birde. Tansiyon dan mi bilmiyorum Bazen gözlerim kararyo Kulakda falan ugultu olyo kararırken gözlerim 🤔🤔
Bebek-geliyor Mervedilek12 gebelik öncesi de hipertansiyon vardı o nedenle ilaç kullanıyorum. Yüksekse ihmal etmeyin doktorunuza bildirin.
Mervedilek12 Bende ilaca başladım artık ama korkuyorum yani çok korkuttular ölür bebegin falan diye Evham ediyorum iyice