aylin08166 Merhaba arkadaşlar 5.haftamdayım arada kasıklarımda kramp oluyor uzun sürse ölcem ama kısa sürüyor endişelenmelimiyim ? düşük ağrısı değildir değil mi kese yanında kan pıhtılaşması olduğu için biraz telaşlıyımda
iremakar35 aylin08166 aynı durumu ben de yaşadım her an adet olcakmışım gibi hissediyodum hatta ağrıdan, yerleşmeye çalıştığı için ağrı olur dediler ilk aylarda, endişelenecek bi durum yok yani normal şeylermiş bunlar 😊 inşallah sağlıkla alırsın kucağına
aylin08166 iremakar35 İnşallah canım çok sağol kan pıhtılaşmasından dolayı biraz riskteyim çalışıyorumda endişelendim acaba düşükmü oluyor diye Allahım korusun inşALLAH