pitircikannesi1 Hlme-26 canim 22 ay önce ikizlerimi sada hastanesi nurdan hanimda doğurdum. Simdi de14+3 haftalik hamileyim sadaya ozlem hanima gidiyorum. Genel olarak memnunum ebeler doktorlar cok ilgili nazik .
Hlme-26 pitircikannesi1 Özlem hanımı tanıyorum yeğenimin doğumunu yapmıştı çok memnunduk fakat burda birçok anne baya kötülemiş düşündürdü oyüzden doğum ücretinde uygun sanırım
pitircikannesi1 Hlme-26 3 ay önce doğum ücreti 3500 idi canım simdi zam gelmiştir ya da gelecektir muhakkak