Kızlar farklı bir doktora da gittik oda duymadı kalp atışı yok dedi. Bana zararı var mı dedim yok dedi içimiz rahat etsin diye bir hafta daha bekleyebiliriz dedi. İçimde acaba kalsın istemediğim için yine yapmadım kürtajı. Acaba böyle duymayıp sonradan soyan var mı? Bir yandan bu psikolojiden kurtulmak istiyorum bir yandan da vicdanım ve yüreğim izin vermiyor ya oluşursa diye