Kızlar bugün 38+2 olduk. Randevumuz vardı nst ye girdim sancı çıkmadı, çatı muayenesi oldum en korktuğum şeylerden birisi... Kendimi kastım kasmasaydım korkulcak bişey yokmuş aslında doktor parmağı ile biraz derine gidiyor ama kasmamak lazımmış😊 hiç açılma yok dedi bu beni korkuttu açılmam olmuştur kesin diyordum çünkü leğen kemiğimde baya ağrım oldu. Ama rahimde yumuşama olmuş bunada şükür😁 bundan sonra bol bol yürü merdiven çık squat yap dedi bakalım bu kalça ağrılarıyla nasıl yapacaksam😁 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah kızçelerr💕💕💕