Poy556141 eğer ilk doğumsa eskisi gibi oluyor ben 3. Normal doğumdan sonra fark ettim ve eşim değil ben fark ettim o genişlemeyi eşim asla şikayetçi değildi oda zamanla düzeldi 4. Hamileliğim yine normal doğum yapacam bilmiyorum artık ne olur ama ben doğumdan sonra kegel ezgersizleri ve spor yapıyorum ve bence zamanla toparlanıyor ben üst üstte doğum olduğu halde sorun yaşamadım