Aranızda Samsung buzdolabı kullanan varmı?
evleneli 7ay olucak beyaz eşyalarımızın hepsini Samsung almıştık
lakin Buzdolabı pişman etti soğutması filan güzel ama dolaptan bi sesler geliyorki takur tukur özellikle geceleri bazen uykudan bile uyanıyorum.
teknik servis kurarken
sesler gelirse normal demişti ama bu kadar beklemiyordum🤦♀️
Aynı sorunu yaşayan varmı?