Busrakrca Kızlar konyadan hangi hastaneye gidiyorusnuz muayene ücretleri nedir dogum ücretlerinide konuştunuzmu?
dLacin Ben medicanaya gidiyordum 180 muayene ücretiydi yılbaşı öncesi şuanda tam bilmiyorum ama her test bana aşırı pahalı geldi maalesef