Anneyim11 Ben bu modeli satın aldım. Henüz doğum yapmadığım için kullanmadım, ancak yatağı kurduk. Bizim kendi yatagimiz biraz yuksek oldugu icin tam ayni hizada degil bi 5 cm kadar asagida kaliyor ama yine de hemen yanindan alacak olmanın yanında hiç birsey. Kumasi kaliteli, profili sağlam ve şık duruyor. Kolay kuruluyor. Kurulduktan sonra kapilardan zor ama odadan odaya taşıyacaksanız. Sallanma aparati güzel. Cibinlik de kaliteli duruyor. Genişliği uzun sure kullanacağı gibi. Ben memnunum şimdilik :)