Nurztekin kızlar 38 haftalık hamileyim doktor sag böbreğinde hafif büyüme var dedi. haftaya daha detaylı bakacagım. dogduktan 1 hafta sonra getirin cocuk doktoru ultrason da baksın dedi . basına böyle bi şey gelen var mı kızlar? önemli bi sorun mu acaba ?
Esmasera Nurztekin bizde 38+5 haftaligiz bugun kontrole gittim aynisi bana soyledi bebegimin bobreginde genisleme varmis 20 gun oncesine kadar bisey yoktu haftaya tekrar gidecem bakalim gecici olabiliyormus bu durum icimizi ferah tutalim insallah gecicidir bebislerimizi saglikla aliriz kucagimiza
Efebilal Nurztekin canım benim 20. Haftadan beri var 6.5 mm şuan 34. Haftadayım aynı duruyo doktor büyümediği sürece sıkıntı yok dedi içini ferah tut
Bilge35 Nurztekin ablamın bebeği için söylediler doğdu hamd olsun hiçbirşey yok. İçini ferah tut canım bisey olmuyor geçiyor
Semaomer Nurztekin 22+5 haftalık gebeyim banada doktor ayrıntılı ultrasyonda öyle dedi böbrek genişlemesi ve beyinde küçük bir kist varmış prof.gitcem 7 haziranda Allah yardımcımiZ olsun inşallah Allah saglikla sihhatle kucagimiza almayı nasip eder insallah
Nurztekin Esmasera inşallah canım bende internette biraz arastırdım gecici olabiliyo dedi ama insanın içinde bi şüphe oluyı
Aarrzzuu Bana da aynı şeyi söyledi 17. Haftamda büyüme var dedi 23 haftalığım şuan büyümesi durmuş dedi çok şükür 🙏
Nurztekin teşekkür ederm kızlar biraz sakin olup doğumu beklemem lazım sanırım dogumdan sonra inşallah sıkıntı olmaz 🙏🏻 sagolun 💕