LeylaKrlll başlamalısın artık 30dan önce başladım yavas yavas ütüledim dolaba yerleştirdim 33 haftadayım sade nevresim ve battaniyeyle kalmıstı onlarıda bugun yarısını yıkadım yarın yarısını yıkıycam ütüleyip yerleştircem sonrada hastane cantası bu hafta hazır olur heralde