Arkadaşlar hemen konuya giriyorum.6+2de doktora gittim.5+4 çiktim ultrasonda.kesem 14 mm di.ve içinde yolk ve bebek yoktu.bos olabilir bekliycez dedi dr .yarin muayenem var.
Sorunum şöyle ; haftalardir kasık karin agrim vardı daima adet sancısı gibi yaşardım.kese büyümesi bebek gelişmesi gibi durumlarda böyle olurmuş.ve bu belirtiler birden yok oldu 3-4 gundur.acaba kese mi bozuldu yada işlevinimi yitirdi.biseyler durdumu ? yada neden?
Fikri tecrübesi olan arkadaşlar var mı?