Raymalifalitiko doktoruma “ben zehirleniyorum galiba sürekli kusuyorum, bebekte birşey mi var” diye sorduğumda “ mide bulantısı kusma bebegin sağlıklı olduğunu gösterir bize, endişelenme” demişti. Ben de 5 kilo vermiştim kusmaktan ta ki 16.haftanın sonuna kadar. 18den sonra azar azar rahatladım. Siz de sabredin, 2.trimestrda azalıyor hatta yok oluuyor bulantı ve kusmalar 🙏