2 kez dusuk yaptim ilk dusugumden sonra pıhtılaşma testi yapıldı önemli bisi çıkmadı corasprin ile halledilir dedi doktorlar ikinci düşükte olunca bu kez denizlide bir doktora gittim rahimde bir sıkıntı var mı diye histeroskopi yapıldı küçük bir polip alındı ve şuan 20 haftalık hamileyim histeroskopi ameliyatindan hemen sonra hamile kaldım