Minikannebsr Tugbapak82- folidays kullanıyorum. Hamilelikten önce çok araştırarak buna başladım doktorumda aynısıyla devam etmemi söyledi
Byby99 Tugbapak82- regenesis kullanıyorum canım doktorum önerdi içinde balik yağı dahil herşey var dedi bilmiyorum ondan mı ama iştahım da kesildi 🥰
Aloneanqel Tugbapak82- folidoce kullandım canım ben. 3 ay bitince multivitamine geçtik. 9. Aya girmek üzereyiz hala bu multivitamini kullanıyorum. Adı 9 m 10 days vit
Seher112 Tugbapak82- elenatol 1 kullandım çevremdekiler de hep bunu kullandı bende memnun kaldım bebişimiz 2 hafta önde ☺️