Kızlar ben 7 haftalık gebeyim eşimle kan uyuşmazlığımız var kahverengi lekelenme gelince doktorumu aradım hemen uyuşmazlık iğnesini yapmamız lazım dedi hemen gidip yaptırdık ve bana ilaç verdi vajinal yoldan alıyorum düşük riski için başına böyle bişey gelen varmı
birşey olmaz inşallah ama 2 gün sürdü lekelenme sonra çok şükür hiç gelmedi