Kızlar 37+2 deyiz. Böyle midemin üst tarafı iyice boşaldı nefes almam düzeldi gibi elimi göğüs altına koyunca 1 karış boşluk var bastırınca yumuşak yani sertlik yok bu şekilde karın düşmüş oluyor değilmi çünkü önceki haftaya kadar bunların tam tersiydi ve nefes almak işkenceydi benim için. Acaba bebek doğum kanalınamı girdi karın düştükten sonra ne zamana doğum gerçekleşir tecrübe eden var mı 🥰 ikinci doğum olcak Allah nasip ederse🤲🏻