Kiymtaysenur Bugün kontrole gittik 10 gün önde gelişimi dedi yani 10 gün erken ovülasyon böyle olan var mı aranızda herhangi bir sorun olmuyor değil mi??
Kiymtaysenur Emel38 yoo şeker felan yok adet tarihinden itibaren hesaplandığı için öyle dedi şeker olsa baktırırdı şekerime