Kızlar göbek bağı düştükten sonra eskiden olduğu gibi biyerlere gömecekmisiniz yoksa saklayacakmısınız 🙈 Eşim geçen gün ne yapalım dedi hiçbir fikrim yok bu konuda🤷🏼♀️ Bi yandan da saklanmalı mı acaba diye düşünüyorum Allah korusun doku hasarı olduğunda göbek bağı tedavi için kullanılıyormuş 😇 Sizin bu konu hakkında düşünceleriniz nedir acaba 🤔