Humeyra1234 Kizlar bugun ilk ultrasona gittim ve sandigimizdan daha az hamileymisim ben kendim 6 hafta zannediyordum megersem 5 haftaymisim 2 hafta sonra tekraren randevu verdi ultrason icin ama dedi herseye hazirlikli ol eger 2 hafta sonra buyumezse sonlanilmis hamilelikte olabilir dedi cok korkuyorum ! Sizde ne dediler ve sizce ultrason resmim normalmi 5 haftalik icin ! https://imgyukle.com/i/aqdtE8
Pelinbyrktrlr Humeyra1234 bi daha gitme bence o doktora böyle olumsuz vir enerjisi varsa seni 9 ayda sinir hastası eder. Ben 5 haftalıkken gittim sadece kesem vardı içi boştu doktor asla bana olumsuz bir şey söylemedi. Şu an 7+2 bebeği de gördük kalp atışını da duyduk şükürler olsun
Sabihanur1 Humeyra1234 ne güzel bebek bile gözüküyor bu haftada ne kadar acayip bu doktorlar ben olsam gitmem o doktora
Humeyra1234 34_21_23 bilmiyorum hazirlikli ol dedi herseye her an hersey olabilir manasinda mi bilmiyorum ama ister istemez korktum
Humeyra1234 Pelinbyrktrlr ayyy hic bilmiyorum valla 2 hafta sonraya tekraren randevu verdi 2 hafta nasil gececek diye dusunuyorum bide rahim cok asagada oldugunu soledi icten bakti ultrasona
Humeyra1234 Sabihanur1 bilmiyorum ya ben alinganim ama gercekten dedi herseye hazirlikli ol eger 2 hafta sonra buyumezse sonlanilmis hamilelikte olabilir dedi bu yuzden korktum ama genede iyi dusunelim dedi
Humeyra1234 Sabihanur1 kalo atisina bakmadi daha olusmamistir kalbi dedi bu haftalarda daha yeni oluyordur dedi kalp atisi 2 hafta sonra bakcakmi bilmiyorum
Pelinbyrktrlr Humeyra1234 benim son adet tarihinden 4 gün geri çıkmıştı ve kese vardı sadece yani bebek görmüşsünüz siz bence bu iyi bir şey, sen doktorunu değiştirmelisin
Miniksercee Humeyra1234 baska doktora git canim o doktoru birak gec dollenme olmus muhtemelen zamanla kendi haftasini yakalar. Bebekte var icinde hic canini sikma
Humeyra1234 Miniksercee normal demi 5 haftalik bu sekilde gorunmesi banada cok kucuk geldi internette baktigim 5 haftalik daha net gozukuyor bende hafif bisey var sadece
Miniksercee Humeyra1234 herkesin ki bir degildir canim gec dollenme olmus ve kucuk gosterir.. sen bide baska doktora git
emineyavuzhan Humeyra1234 ya senin kesen yine belirgin benim yuvarlak gölge gibi bana olumsuz konuşmadı 2 hafta sonra gel kalp atışını duyalım dedi bende 5 haftalıkmışım
su2020 emineyavuzhan bende bugün gittim 4+6 yım. kese çok zor göründü. 15 inde kalp atışına bakalım sonra konuşalım önemli olan kalp atışı dedi. Dua ediyorum tüm gebelere. olumlu da birşey demedi olumsuz da.
Humeyra1234 emineyavuzhan gercektenmi ya banada olumsuz konusmadi ama herseye hazirlikli ol dedi nebilim tuhafimada gitti senin resmin varmi ?
emineyavuzhan su2020 Rabbim hüsrana uğratmasın yeni gebeleri, çok tuhaf bi duygu ben tam anlamıyla sevinemedim bile idrarda pozitif çıktı betam yüksek çıktı keseyi de gördüm ama kalp atışını duymadan sevinemiyorum