Arkadaşlar merhaba tsh değerim 4.29 çıktı prolaktin 1.21 dahiliye doktoruna yönlendirdi doktorum başka kan tahlili de verdim merak ettiğim dahiliye doktoru büyük ihtimal ilaç verecek ilaç kullanırken gebelik düşünebilir miyim yoksa değerin düşmesi için beklemek mi gerekli bazı arkadaşlar hemen düştü yazmış o yüzden merak ettim