Esoo0698 canım 29 haftalıkken dıgum pozısyonunu aldı benım cimcime 32 haftalıkken artık doktora gıtmek zorunda kaldım kaburga agrısından elektrınlenme uyuşma batma oluyordu hep yatıyordum bacaklarını resmen kaburgama dayamıs yatıyordu hareket ettıkce kaburgalarım bırbırıne vuruyordu
ama suan 34 olduk sanki biraz hafıfledı ama sımdıde sırt agrıları oturtmuyor yatırtmıyor sabır etcez artık cogu gıttı azı kaldı 🤗🥰 sablıkla gelsın her bebek 👶🏼