Tugbapak82- pandemiden önce çocuk düşünmüştük ama vazgeçtim ben. Sonra yapalım hemen olmaz diye eşim beni ikna etti. Bende nasıl olsa hemen olmaz dedim amacım zayıflayip hamile kalmaktı. İlk denemem adete 5 gün kala oldu. Sonra adet oldum 3 gün sürdü bitti. Sonra ertesi gün bi daha adet oldum ama kahverengi akıntı geldi. Bende pıhtılaşma var ve pandemiden üzüldüm ondan da kısa sürdü sandım. Sonra koku hassasiyetim oldu annem suphelendi yok dedim. Mümkün değil yani. Ama ben tabi o ay yumurtlama günlerimi takip ederek yaşadım da ihtimal yoktu çünkü hayatım da hersey zor olurdu çocuk için de tup bebek yaparım sandım. Genel olarak sanssizimdir. Neyse beb zayıflama çayı söyledim pandemiden dolayı ha gelecek derken gecikti..adetime 4 gün vardi koku olayı iyice arttı Bende bi test yapayım dedim hatta testi unuttum 🤭 o kadar eminim kendimden. Sonra arkadaş hatırlattı sonuç ne diye bi baktım silik çizgi. Ben gene emin değilim eczaneye gittim test bozuktur diye 2 tane daha aldom ve onlar da silik. Kuzenim hemşire ona attım hamilesin ded. Ama ben kabul edemedim. Kan verdim ertesi gün pozitif baya da yüksek çıktı. Asıl şaşkınlık Bende değil eşimde oldu😀evlilik yıl dönümüne 1 ay vardi. Ben mesaj attım hediyen geldi çok güzel dedim. Kalpli bir kuyuya test emzik koydum. Neyse işten geldi evde paket arıyor büyük. Her yere bakti falan sakladın mi dedi evet dedim..sonra verdim bakti bana baktı bi süre konuşmadı ben boynuma sarılsın diye bekliyorum yok kal geldi adama. Durdu durdu en sonunda sen nasıl hamilesin kilo almadın ki dedi🤭🤭🤭 ve keseyi görene kadar da bana inanmadı. Keseyi gördüm ve çayım o gun geldi..simdi o vereceğim kilonun üstüne 14 kilo daha ekleyerek yoluma oğlusum ile devam ediyorum 😀