Yasemn28 13+3 cinsiyet te erkek gibi dedi doktorum erkek yapısı var dedi şimdiden söyledi ilerde tam belli olur dedi ama erkek dediyse erkektir dimi mutluyum 👼🏻😍😍♥️♥️🤰🏻💕💕
esraizmirli Yasemn28 10. Haftada erkek dedi bana değişmedi canıım hakkında gönlünde ne hayırlıysa onu versin Rabbim🥰
Miumiu Yasemn28 ben de 13+3 üm kuzumm hayırlısı olsun önceliklee allah sağ salim kucağına almayı nasip etsiin🙏🏻☺️ Biz de geçen hafta ikili taramaya gittik ama tahminde bulunmadı hiç bir sonraki randevum 3 hafta sonra 16. Haftada umarım öğreniriz bizdee🙏🏻🥰
Minnos87 idiloska sizin ne cikmisti tarama sonucunuz bende 4 gun once verdim kan ama gecmiyo zaman 120/1 risk cikti bende insallah bisey cikmaz hayirlisiyla kac gun sonra geldi sonuc acaba
Yasemn28 Miumiu amin inşallah canım sende inşallah sağ sağlim kucağına alırsın hayırlısıyla cinsiyeti öğrenince yazarsın banada ☺️🥰
Nisan30 Yasemn28 bana 12 de erkek dedi pipi gösterdi 13 de kız gibi dedi cuma kontrolüm var bakalım ne diyecek 🙈bu haftalarda yanılmalar olabiliyor bende ikilemdeyim
Betulll1 Nisan30 al işte en büyük korkumm 😅erkek degısmıyo diyolar ama burda cok duyuyorum .. 16.haftada erkek dedı kesinde konustu ama yanlışmıdır dıye beklıcem detaylıyı
alenrenas1 Yasemn28 bize 13 de kız dedi cok sevindik falan esya baktım allahtan almadım bişey hemen 18. Haftada erkek oldugunu söyledi bu defa hayal kırıklıgı yaşadık 13 de pek doğru olmuyor 😅 suan 36 haftalık oğlum olacak
mrv_b Bana da 13 de erkek dediler 16 da kız. Yarın detaylı ultrason var. Bakalım ne çıkacak 👀 ben erkek hissediyodum ama 🤷🏻♀️