Kızlar benim geçen gün lekelenmem gelmişti dr gitti pratisyen baktı haftasına göre kese küçük falan demişti dün de kendi dr gittim görüştüm sıkıntı yok keseyle bebek uyumlu kalp atışı var dedi duydum ama 8 haftalık olması lazim son adet tarihine göre ultrason da 6 haftalık görünüyo kesenin dışında kanama varmış çok ufak ama progestan kullan bebeği etkilemez dedi sorum şu ki geç döllenme olsa da bebek haftasına yetişir mi yani bu şimdi gelişim geriliği falan mi oluyo?