Elisss33 Offf kızlar 41 +1 neden doğuramıyorum ben ya hep bir bel ağrım vardi bugün biraz daha arttı ama yok baska yerde ağrı filan Artık doğurmak istiyorum😞
gamzetahsin Elisss33 ay canim insallah dogurursun bugun yarin son zamnlar gerckten zor geciyor senin bebis memnun icerde galiba😊
Cigdem_ckmz Elisss33 aynen canim benimde kiz 37+2 deyim ınslalah cok bekletmez seninkide biran önce olur🤲🤲