gulsenmstf Hanımlar uyusmazlık ıgnesı olcam 3 hafta sonra hastane de yatırıyolar mı bı bılgınız var mı dıyarbakır genessıs e gdııyorum buraya gelıp yatan yatmayan var mı ??
eomeoni Ben istanbul da öğlen yaptırdım iğneyi olup 10-15dk bekledim alerji vs durumu olma ihtimali için