Semaa3535 Mrb. Allahın izniyle bi erkek cocugum olcak ama isim konusunda cook kararsiziz surekli tartisma konusu oluyo bi turlu bulamiyorz lutfen aklinizdaki isimleri paylasır misiniz?😊
KadirMerveAknc Semaa3535 biz rüzgar koyacagız inşallah ama Arden de cok güzel bir isim bence yada poyraz,eymen ☺ Sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin rabbim inşallah canım 🌸
Semaa3535 KadirMerveAknc ruzgari bende cok istiyom ama tuttrmuslar buyuklerin adini koyalim diye ilk cocugum sonucta vala sinir oluyorm sonucta biz tasyoz ceremesini biz cekiyoz isim konusuna gelince herkez ayri bisy dyo😔
KadirMerveAknc Semaa3535 aynen öyle sizin ne istediğiniz önemli olan sonucta anne ve babası sizlersiniz ☺