Edadost Kızlar tepecik eğitim araştırma perınatolojı bölümüne giden varmı. Ve orada doğum yapan arkadaşlar var mı
Seliminannesi23 Edadost ben gittim cnm perinatolojiye ne icin gidicektin bide ben ozmn gebelik sonlandrlmsi icin gitmistim bebegimin gelisimi durdugu icin arayip randevu alamiyorsun ama erkenden gidip oraya sira alabiliyorsun