Bende burada önerileri bekleyeyim 🤗 Galiba biraz şans işi. X markasına 5 kişi iyi diyor 5 kişi kötü diyor. Y markasına 3 kişi almayın diyor 4 kişi harika mutlaka alın diyor o yüzden kafalar karışık 😁😁 İyisini bilip alsakta gece kocişlerimiz sağdığımız sütleri bebişlere içirse bizde uyusak 😁😁