ebruasel01 Arkadaşlar adetime 2 gün kala lekelenme yaşadım 1 günde adet görür gibi geçirdim hiç sancim olmadı sizce hamile miyim bilgisi olan yazabilir mi
kardelen214 ebruasel01 test yapsan canım idrar ve kan önce idrara bak çıkarsa kan ver yerleşme de pıhtı kanama ve yogunluk olmaz dye biliyorum
Deryayurt ebruasel01 yerleşme kanaması genelde kahverengi oluyor adetle ayırt edilebiliyor ben ilk gebeliğimde yaşadın 3 gün sürmüştü ve yoğun değildi lekelenme şeklindeydi ama kırmızı değildi bence bi test yap
ebruasel01 1 gün çok az bir lekelenme yaşa sayilir yani idrarla test edeyim önce o zaman teşekkür ederim