SrpDrsn58 Merhaba kızlar 😻 Ekim anneleri cinsiyetleri öğrendiniz mi 😻 İsimleri belli mi Benimki Allah nasip ederse kız adı da Berrak olacak inşallah 😻
Burcu3545 SrpDrsn58 daha hala karar veremedik ekim 13 tahmini doğum 🙏🏻 Önerisi olan varsa açığım kızım olacak 👧🏼💕
srpkse SrpDrsn58 evet bizim de kız: ) çok güzel sade ve duru bi isim insanın içini açıyor güzel secim 🐥 bizim de Beste olucak 💕💕💕