Kızlar merhaba ben şuan Van’da oturuyorum eşimin işinden dolayı, doktorumdan çok memnunum 14haftalık gebeyim yanlız doğumum Adana’da olacak ve Adana’da kadın doğum doktorlarını pek fazla bilmiyorum temmuzda doğumum olacak ve ben Mayıs ayında Adana’ya gideceğim . Memnun kaldığınız doktorlar varsa benimle de paylaşır mısınız özel de doğum yapacağım ve bazı doktorlar hamileliğin son aylarında giden anne adaylarını kabul etmiyormuş öyle duydum oda şundan kaynaklanıyormuş doğumda riskimiz var mı hamileliğimiz nasıl ilerliyor tahlillerimiz nasıl baştan belli kontollerimiz onlar ile olmadığı için risk almak istemiyorlarmış o yüzden önereceğiniz doktorlar beni 7.ayımdan sonra kabul ederler mi bunları merak ediyorum lütfen yardımcı olur musunuz şimdiden teşekkür ederim güzel anneler 🥰 Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️💕🙏🏻