Meraba arkadaslar herkez gibi bende dogum hikayemi sizlerle paylasmak istedim daha 37.5 haftalikken dogumum oldu daha zamanimiz var saniyorduk doktorda ocak 15le 23 arasi dogumun olur demisti ama bizimkisi ayin 3unde geldi 37.haftanin ilk gunu kontrole gittigimizde doktor her hafta geliceksin demisti esimde bana her hafta gitmeye gerek yok dedi bende gideli nolur nolmaz belki bu gelicek hafta gittigimizde doguma alir gibisinden soylendim ayin 2sinde cumartesi aksami gene konustuk bu hafta gidelim kontrole dedim sonra yatak odamizin seklini yerlerini degistirdik o gece uykuda saat 4te suyum geldi hastaneye gittik normel dogum istiyordum ne yazikki normel dogum icin catim uygun olmadigi soylendi o yuzden pazar gunu sabah 8.52de sezaryanla dogumum gerceklesti aslan oglum aramiza katildi cok sukur hamdolsun nerde varsa rabbim herkeze saglikla kucaklarina almayi nasip etsin ins. Isteyen herkeze wersin mevlam