Ben normalde de tiroit hastasiyim 2 senedir. Hamile kalmak icin degeri belli bir seviyede tutmak gerekiyor. Suan hamileyim doktorum kontrole gidip baktirmami soyledi aslinda degerim hamilelik icin normal ama biraz yukseltti ilacimi hafta ici farkli hafta sonu farkli, hamilelik doneminde biraz daha ilaca gereksinim olur dedi. Arkadasin soyledigi gibi normal degerlerin uzerindeyse zeka geriligi yapabiliyor. Ama azligini bende bilmiyorum. Aman dikkat edin. Ben omrumun sonuna kadar kullanacagim umarim sizde gerek kalmaz.