Gamiiiii Selamlar , lcw internet sitesinden hastane çıkışı almıştım günlük giymeye. Ama sanki Çok küçük geldi ya 😂😂 bi sonraki alacaklarımı bi beden büyük mü alsam zıbınları falan karar veremedim valla 😒
Gizmolata Gamiiiii 0-1 prematüre değilmiydi ben yanlışmı hatırlıyorum acaba 🤔 0-3 olması gerekmiyormuydu
Ozgglt_ Gamiiiii bebeklerin doğum boyu genellikle 50cm aralığındadır. Buda 0-3 aya tekabül eder. Bir sıkıntısı olmadığı sürece 0-3ten başlanır. 0-1 çok çok minik doğan bebekler içindir. Eski lcw çalışanı olarak söylüyorum lcw ‘ de böyle çoğunlukta bu kalıplar üzerinden hazırlanır
ssuleeyuce Gamiiiii eger kilosu 3 3 bucuksa uygun ilk dogdugu gibi giyebilir yani. Ben hep 03 aldim dr kilosu bu civarda olur dedigi icin 3 6da aldim. Bu yuzden hep ucuz kiyafet aldim belki 1 belki 2 giycekler
semra_366 Gizmolata yok ama 0-1 de kendi içinde kilo kilo ayrılıyor. 3 kg almışız biz de geçen. Gidip değiştirdik 4,5 5 aldık. Oysa ikisinde de 0-1 ay yazıyordu
Gzdsrm Gamiiiii valla canim bende aldim 0-1tulum dogar dogmaz giyer bence 1-3de aldim tulum oda baya buyuk en az 2 aylikken giyer sanki 0-3lerde cok buyuk ben hepten cok karistim 😂
Gamiiiii Mommmyyy yani ilk hafta giyer heralde sadece . Bide lcw bedenleri büyük diye okumuştum burada. Ondan yanıldım heralde😊 çok para vermemiştim şimdi pandemi de değiştirmekle uğraşmayayım 😊
semra_366 Gamiiiii yok canım bendekiler de öyle. Bebek aşırı büyük doğmazsa ilk haftalar için lazım bence
Gamiiiii Gzdsrm 😂😂 yaa nasıl bi çocuk çakacak onu da kestiremiyorum ki erkek daha mı büyük olur bilmiyorum 😂
Gzdsrm Gamiiiii aynen canim ya erkekler azcikda iri oluyo diolar bi taraftanda yan komsumun oglu 4100 dogdu e minicikti yinede ben direk hastaneye goturcem 0-1 tulumlari 2 tane almistim zaten ilk dogar dogmaz giydiriyim icimde kalmasin bari😂