didemblr 1 hafta geriden gelmesi gelişim geriliği sayılmıyor, bebeğiniz biraz küçük doğabilir, yapısı böyledir😇 Kilo alımı devam ettiği sürece sıkıntı yok, benim de hep haftasındaydı şimdi 1 hafta geride, 37+1 im bebeğim, kilolu bir bebek olmayacak sadece sağlıklı olsun yeter🙏🏻