Gamzee26 Merhaba hanımlar biberon alacağım ama hangisini tavsiye edersiniz cam ve gaz gidericili olanları düşünüyorum. Kullanıp memnun kaldığınız ve tavsiye ettiğiniz hangi marka lütfen paylaşır mısınız?
Gamiiiii Gamzee26 BEnde emzik ve biberonu avent cam olmayan almak istiyorum. Ama emzikte bibs de çok öneren var.
Mcakir Gamzee26 avent aldım kullanmadım çok önerdiler. Büyük cam biberonunu ve küçük plastik biberonunu aldım :)
Merimex Gamzee26 bende avent aldım set halinde olandan iki büyük iki küçük biberon emzik ve temizleme fırçası var:)
Gamzee26 Dilara12 bende netten bakıyorum şimdi onun 2 ki olanına ama gaz gidericili değil sizinde öylemi
Gamzee26 Gamiiiii aventin yorumlarını okuduğumda emzik kısmından sızıntı yaptığıyla ilgili çok şikayet var
Dilara12 Gamzee26 resim nasıl ekleniyor?🤷♀️İnternetten bakın isterseniz philis avent natural cam 0+ yazıyor 120 ml
Mcakir Gamzee26 pakette var sanırım bi küçük bi büyük olarak ama ikisi de cam ya da ikiside plastik sanırım paketlerde. Ben ayrı ayrı almıştım. Özellikle bakmadım açıkçası ilk alışverişlerimdendi tecrübesizliğime geldi araştıramadım tam sadece bana bi marka söylediler gittim aldım😅
Zeynepreyyan https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRpOUYJgeoFpJpX8pBRtROOUnZ4DkrmTAB1rw&usqp=CAU Bunu aldım ben
Nigar21 Gamzee26 Ben Biberon Chicco anee göğsüne uygun başlıklı cam biberon aldm büyük 😊 Emzik de Philips avent ultra air markası aldım
Minisannesi2904 Gamzee26 aventten memnun kalmayanlar olmuş nuk markasını önerdiler hem daha az kolik yapıyomuş onunda ucu anne göğsü rahatlığı sağlıyor ben ondan aldım inşalllah bende memnun kalırım
Zeynepreyyan Minisannesi2904 evet yapısı da hoşuma gitti delilleri çok küçük ve anne memesinde ki gibi 3-4 tane Delik var.