Cns_33 Kizlar şekerim yüksek cıkti sekeer yuklemesinde diyet ve 1 hafta olcum yapcam siz nasil yol aldınız bu surecte😑
Saziyersin gamzosgamzos benim de gevelogin başındayım daha şimdiden ibsilun kullanıyorum hep bir korkum var bir şey olur mu diye kac doz vuruluyorsunuz
gamzosgamzos Saziyersin Allahın izniyle bir sıkınti olmaz canım levemir 4 uniteyle baslayim 28 e kadar cikmistik aksam hep ayni saatte kullaniyordum diger 3 olan novarapid 5 unite gunde 3 kere kullaniyordum
Saziyersin gamzosgamzos daha 10+4 temiz hep bi korkum var acaba saglikli mi olacak acaba iyi olacak mi doğumu nasil oluyor sezaryen mi yapıyorlar normal doğum mu onlari hic bilmiyorum ilk gebeligim herseye evham yapar haldeyim
gamzosgamzos Saziyersin cok normal canım evham yapman ben sezaryen oldum ama benim gebelik Tansiyonum da vardı ondan dolayı oldum sadece şeker olsaydı engel değil demişti doktorum Rabbim saglikla kavustursun inşaAllah