Duygu6166 Kuzular 14+2 yiz geceden Beri çok şiddetli başım ağrıyo zonklar tarzda tansiyonum yükselmiş olabilir mi? yaşayanlar var mı benzer bişey mi
Dghtas Duygu6166 olabilir benimde o şekilde oluyordu baş ağrısı çok şiddetli tansiyon çıktı ilaç kullanıyorum şu an tansiyon gebelikte çok önemli bir doktora görünün derim çok geçmiş olsun
monaroza Duygu6166 Olabilir bence ihmal etmeyin hemen doktorunuza görünün tansiyon çok tehlikeli çünkü damar direnci olabilir gebelik zehirlenmesi vs her şey olabilir içiniz rahat eder
cipiti Duygu6166 bende tansiyon takibi yapıyorum doktor tuzlu yeme bol su iç demişti Ama 14 üzeri olduğunda ve baş ağrısı karın ağrısı görme bozukluğu biri olursa mutlaka ara demişti Aksatmayin devlete acile de gorunebilirsiniz tansiyon çıktığında