Aycan00 Minikjelibonum çoook geçmiş olsun canım genetik sıkıntılar olmasında diğerleri Allah’ın izniyle hallolur bende Bugün bi doktora gidecem detaylı baksın diye 13. Haftadayız ense kalınlığı bu tür sıkıntılara yol açıyormuş bağırsak,kalp falan benim bi kadındoğumcu arkdaşıma da bağırsağındaki problem var demişti hocası sağlıklı doğdu inşallah seninkinde öyle olur.Nifty bende düşünüyorum açıkçası bakalım Bugün bi gideyimde
Minikjelibonum Aycan00 bizimki geçcek bişey değil başka bişe çıkmasında ameliyata razıyız artık. İnşallah güzel haberler alırsınız banada haber verirmisin 🙏🏻
esraonal Canım çook geçmiş olsun ebnde geçen hafta gittim ens ekalınlığı 3,5 burun kemiği gördü başka sıkıntı yok dedi ama sata göre 11+2 ultrasona göre 10+6 haftalık olduğu için haftaya gel dedi bugün 5te ikiliye giricem 1 haftadır düşünmekten araştırmaktan kafayı yedim ama çok fazla okudum böyle yükske değer çıkıp hiç bir sorun olmayan o yüzden içimi ferah tutuyorum bilmiyorum allah inancın var mı ama varsa eğer Allaha sığın Allah benim içime büyük bir ferahlık verdi kaç gündür düşünmüyorum bile Allah büyüktür diyorum ben hiç bir şey olmayacağına inanıyorum inşallah sende de hiç bir şey yoktur ❤️ Sonuçlarını söylersen çok seviniriim
arzumrt Gizemceylan oda olabilir birde özelde gittiğim doktora yollayacağım ikili tarama test sonucumu bakalım o ne dicek
Minikjelibonum Hnd3535 fuat akercan’a gidiyorum. Namık demir,serkan güçlü,sefa kelekçi,irenbe,hakan sabırlı hepsine gittim. En iyisi fuat akercan gerçekten izmirdeyseniz gidin. Alsancakta özel muayanesine gidiyorum. Ege üni riskli gebelik bölüm başı ama i
Aycan00 Minikjelibonum 1.7 çıktı burda ense kalınlığı doktorum ,parmakların boğumuna baktı ,kalbine baktı şuan normal her şey dedi ama bi kere takıldı kafama fetal DNA yaptırırım gibime geliyor ya
Minikjelibonum Aycan00 2.00 ölçenle 1.7 ölçen farklı kişiler mi birde kaç gün oynuyor bunların arasında
Aycan00 Minikjelibonum azcık da suyun fazla gibi dedi Ama bilmiyorum Ya.Doktorum dedi ki 13. Haftalarda yaptırılan ikili testler daha doğru çıkıyor dedi
Minikjelibonum Aycan00 şuan kaç haftalıksın ki. Sen 20 li haftalardamısın canm bugün dediğin detaylı omuydu. Eğer oysa suyun fazlalığı onla alakalı değildir şeker baktırırsın
esraonal Canım bugün ikiliye gideceğimi söylemiştim geçen hafta çıkan 3,5 mm ense kalınlığı bu hafta 1,5 mm çıktı geçen hafta öğrendiğimde ilk çok üzülmüştüm sonra dedim Allah ne ders eo olur bu hafta 1,5 mm çıktı doktorum aşırı şaşırdı
Banubaytok masalsmomm damla benimde aynı çıktı yaş riski 3 tarama yaptırdım onda aynı çıktı eğer istersen 3 yaptırma çünkü ayrıntılı uturasyon daha iyi diyolar doktorlar yaş riski diyo ama benim kiz arkadaş 35 yaşında doğurdu yeni komşu 40 yaşında doğurdum bizim yaşımız normal evet düşük bende var onuda rabbimize dua edip bekliycez bence taramaya gitme pişman olursun ben çok oldum sürekli bisey cikartiyolar insanı sitrese sokuyolar
masalsmomm Banubaytok randevu aldım çarsamba gidicem doktor yapalım dedi birde acıkcası cok güvenirliği yok bu testlerin sadece olasılık oyuzden bende detaylıyı dikkate alıcam tesekkür ederim sizede saglıkla kucagımıza alalım inş 🤲🏻