yaseminozen 17 yıl önce annem doğum yapmıştı 🙊 odasi falan çok guzeldi, tek kisilik ideal. Ertesi gun eve gelmisti. 2 sene önce bir arkadaşım doğum yaptı. Sezeryan doğum şekli. O da memnundu bir sıkıntı olmadı çok şükür. İnsallah 2 aya kalmadan sıra bende🙊