Kzlar ben 13 haftalik hamileyim bugun tam.13 olduk da 3 gündür şakaklardan gözlerime ordan da tepeme vuran bir ağrı var gece uykudan uyandırıyor beni ağrıdan hap içemiyorum malum kendi de geçmiyor niye olur böyle bilen var mi bide ben 13 hafta oldum hala bebegi hic hissetmedim hani bir his gelmedi norml mi doktora gittimizde gecen hafta herseyi cok guzel demişti ama ne bilm kafamın ağrısı bi de bu stres yapiyor kabuslar falan hak getire zaten karman çorman yazi oldu valla yazarsanız sevinirim 🤗🥰